Kategoria

Sale Obsługi Klientów w siedzibie oraz Delegaturach Podlaskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia od 28.02.2022 r. funkcjonują w pełnym zakresie:

Jesteśmy dla Państwa dostępni w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 – 16:00

Sprawy, które można u nas załatwić:

Zarówno klientów, jak i pracowników NFZ obowiązują środki ostrożności dostosowane do aktualnej sytuacji epidemicznej w Polsce:

Nad płynnością obsługi i zachowaniem obostrzeń sanitarnych czuwa wyznaczony pracownik Funduszu, zawsze obecny w sali.

Przed wejściem do Sali nadal pozostaje skrzynka podawcza, w której będą Państwo mogli zostawić korespondencję, bez konieczności wchodzenia do sali obsługi klientów.

Zachęcamy również do kontaktu z nami, bez wychodzenia z domu, za pomocą usługi e-Doradca NFZ.

E-doradca NFZ, to bezpłatna usługa, która umożliwia konsultację z pracownikiem oddziału NFZ przez wideo-spotkanie za pomocą ogólnodostępnej aplikacji Microsoft Teams. Wystarczy kliknąć w link, wybrać swój oddział wojewódzki Funduszu, dogodny termin, godzinę i temat spotkania.

Więcej informacji na stronie Centrali NFZ, w zakładce Aktualności:

https://www.nfz.gov.pl/aktualnosci/aktualnosci-centrali/skontaktuj-sie-z-e-doradca-nfz-nie-wychodzac-z-domu,8133.html

W sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia można skorzystać z Telefonicznej Informacji Pacjenta, dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800-190-590.

Beata Leszczyńska

Kierownik

Zespół Komunikacji Społecznej


Source URL: https://www.hajnowka.pl/aktualnosc/zdrowie/2250-podlaski-oddzial-nfz-przywraca-standardowy-tryb-pracy-w-salach-obslugi