Informacja o postępowaniu uzupełniającym do Przedszkola nr 5 w Hajnówce na rok szkolny 2020/2021

Dyrektor Przedszkola nr 5 w Hajnówce ogłasza nabór uzupełniający na wolne miejsca w przedszkolu na rok szkolny 2020/2021 w dniach 04 - 15 maja 2020 r.

ZASADY postępowania uzupełniającego do przedszkola na rok szkolny 2020/2021

  • Postępowanie uzupełniające prowadzone jest dla kandydatów w wieku 3 - 4 lat.
  • Kandydaci zamieszkali w Hajnówce mają pierwszeństwo w rekrutacji uzupełniającej.
  • Kandydaci zamieszkali poza terenem miasta Hajnówka oraz w wieku 2,5 lat mogą zostać przyjęci do przedszkola, jeżeli po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego przedszkole nadal dysponuje wolnymi miejscami.
  • Postępowanie rekrutacyjne prowadzone jest dwuetapowo, w oparciu o kryteria o charakterze ustawowym i ustalone przez organ prowadzący.
  • W celu potwierdzenia spełnienia kryteriów do wniosku należy dołączyć wymagane dokumenty i oświadczenia.
  • Wyniki podaje się do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie listy w widocznym miejscu, w siedzibie przedszkola przy ul. M. Reja 2 oraz na stronie internetowej przedszkola.
  • Listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych zostaną udostępnione 29 maja 2020 r.
  • Rodzice kandydatów, którzy zostaną zakwalifikowani do przedszkola na rok szkolny 2020/2021 mają obowiązek podpisania oświadczenia o woli korzystania z usług przedszkola. Termin podpisywania oświadczeń:  02 - 10 czerwca 2020 r. Podpisanie oświadczenia jest warunkiem przyjęcia kandydata do przedszkola.
  • Listy przyjętych i nieprzyjętych wraz z informacją o najniższej liczbie punktów, która uprawnia do przyjęcia do przedszkola oraz liczbie wolnych miejsc, którymi przedszkole dysponuje zostaną udostępnione 18 czerwca 2020 r.

Dyrektor Przedszkola

Małgorzata Katarzyna Saadoon

KONTAKT

border video

   ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka

   tel. 85 682 21 80,  fax 85 674 37 46

   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.  e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

                  KONTAKT DO REFERATÓW

  ADMINISTRATOR Emilia Rynkowska

        PUBLIKACJE na www.hajnowka.pl

        Klauzula RODO

        Deklaracja dostępności

 

 NA SKRÓTY

border video

  Godziny otwarcia:  poniedziałek - piątek 7.30-15.30

  Godziny przyjęć Burmistrza: poniedziałek 13.00-17.00

  Kasa UM czynna:  8:00-15.00, przerwa 10.30-11.30

  Możliwość płatności kartą płatniczą

  Rachunek bankowy do bezgotówkowej zapłaty opłaty skarbowej: 46 1020 1332 0000 1602 0276 4058

   Nr IBAN: PL 46 1020 1332 0000 1602 0276 4058

   NIP 543-00-10-446                  SWIFT: BPKOPLPW

   NIP Gminy Miejskiej Hajnówka NIP 603-00-06-341

border video

   herb UMHerb Miasta Hajnówka do pobrania

 

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki.