ZAPROSZENIE - Dostępność cyfrowa - bezpłatne szkolenia

Szkolenia w formie telekonferencji

Szkolenia, które dotychczas odbywały się w MC będą się teraz odbywały zdalnie. Ale na żywo, z trenerem, który odpowiada na bieżąco na ewentualne pytania.

 

Szkolenia – dostępność cyfrowa

Ministerstwo Cyfryzacji wypełniając obowiązki nałożone przez ustawę z dnia 4 kwietnia 2019 o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych organizuje szkolenia w dziedzinie dostępności cyfrowej dla pracowników administracji i samorządów. Szkolenia są bezpłatne i odbywają się w godzinach 9:00 – 14:00 w formie telekonferencji. Każdy zarejestrowany użytkownik otrzyma przed rozpoczęciem szkolenia link, za pomocą którego będzie mógł dołączyć do szkolenia. Link będzie można uruchomić w przeglądarce internetowej bądź w aplikacji MS Teams.

Wszystkich, którzy chcieliby wziąć udział w szkoleniu prosimy o zgłoszenie przez e-mail na adres  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .

A oto odpowiedzi na często zadawane pytania:

  • Szkolenia są bezpłatne;
  • Można wziąć udział w dowolnej liczbie szkoleń;
  • Każdy może wziąć udział w szkoleniu;
  • Nie wystawiamy certyfikatów uczestnikom szkoleń.

Najbliższe zaplanowane szkolenia to:

  • 1 lipca 2020 – tworzenie napisów dla Głuchych i audiodeskrypcji;
  • 25 sierpnia 2020 – tworzenie dostępnych cyfrowo dokumentów;
  • 8 września 2020 – tworzenie dostępnych cyfrowo treści www;
  • 6 października 2020 - (zapisy zamknięte) - Jak tworzyć teksty pisane prostym językiem;
  • 8 października 2020 - (zapisy zamknięte) - Jak tworzyć teksty pisane prostym językiem;
  • 3 listopada 2020 - tworzenie dostępnych treści www i dostępnych dokumentów  - szkolenie dla redaktorów, którzy już ogólnie wiedzą o co chodzi w dostępności, ale chcieliby te kwestie odświeżyć lub ugruntować.

Zapraszamy!

Materiały

Prezentacja - szkolenie dla webmasterów - dostępność cyfrowa
Szkolenie​_webmasterów​_wcag.pdf 7.99MB

źródło: https://www.gov.pl/web/dostepnosc-cyfrowa/szkolenia

KONTAKT

border video

   ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka

   tel. 85 682 21 80,  fax 85 674 37 46

   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.  e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

                  KONTAKT DO REFERATÓW

  ADMINISTRATOR Emilia Rynkowska

        PUBLIKACJE na www.hajnowka.pl

        Klauzula RODO

        Deklaracja dostępności

 

 NA SKRÓTY

border video

  Godziny otwarcia:  poniedziałek - piątek 7.30-15.30

  Godziny przyjęć Burmistrza: poniedziałek 13.00-17.00

  Kasa UM czynna:  8:00-15.00, przerwa 10.30-11.30

  Możliwość płatności kartą płatniczą

  Rachunek bankowy do bezgotówkowej zapłaty opłaty skarbowej: 46 1020 1332 0000 1602 0276 4058

   Nr IBAN: PL 46 1020 1332 0000 1602 0276 4058

   NIP 543-00-10-446                  SWIFT: BPKOPLPW

   NIP Gminy Miejskiej Hajnówka NIP 603-00-06-341

border video

   herb UMHerb Miasta Hajnówka do pobrania

 

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki.