Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: Referent ds. księgowych w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej

Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: Referent ds. księgowych w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej.

 

  1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu ekonomii, rachunkowości, finansów,

  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

  • praktyczna znajomość obsługi komputera,

  • znajomość zasad księgowości,

  • znajomość pakietu MS Office, programów finansowo-księgowych,

  • staż pracy – 3 lata na stanowisku referenta ds księgowych, bądź księgowej,

  • obywatelstwo polskie

  1. Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,

  • dyspozycyjność, samodzielność, odpowiedzialność, terminowość, obowiązkowość,

  • umiejętność koncentracji oraz pracy pod presją,

  • umiejętność sprawnej organizacji pracy,

  • zdolność rozwiązywania problemów,

  • znajomość ustawy o finansach publicznych,

  • znajomość ustawy o podatku VAT, PIT, CIT

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku referenta ds. księgowych:

  • realizacja zadań z zakresu rachunkowości,

  • sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,

  • dekretacja według kont, klasyfikacji budżetowej,

  • prowadzenie analitycznych ksiąg rachunkowych,

  • prowadzenie rozrachunków kontrahenckich,

  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i ich umorzenia,

  • ewidencjonowanie i rozliczanie analityczne kosztów na budynki,

  • prowadzenie procedury upominawczej należności,

  • obsługa interesantów z zakresu wykonywanych obowiązków,

  • sporządzanie danych do sprawozdań,

  • odczytywanie i rozliczanie mediów

  1. Informacja o warunkach pracy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę,

  • pełny wymiar czasu pracy,

  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w zakładzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej w miesiącu styczniu 2019r. wynosił powyżej 6%.

  1. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,

  • życiorys – curriculum vitae ,

  • kserokopia dyplomu ukończenia szkoły,

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  • kserokopie dokumentów poświadczające dotychczasowe zatrudnienie,

  • kopia dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje ( certyfikaty,

zaświadczenia, dyplomy)

  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych

  1. Dodatkowe informacje:

  • List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej ofercie do realizacji procesu rekrutacji w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018. poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

  1. Termin i miejsce składania ofert.

  • Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce lub pocztą na adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 17-200 Hajnówka ul. Parkowa 6, z dopiskiem: ,,Dotyczy naboru na stanowisko referent ds. księgowości w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce".

  • Termin składania i przesyłania ofert: od dnia 15.02.2019r. do dnia 01.03.2019r. do godziny 14 ⁰⁰ (decyduje data wpływu do ZGM).

Oferty, które wpłynął do Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do następnego etapu konkursu, zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Urzędu Miasta Hajnówka oraz na tablicy ogłoszeniowej w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce.

Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Dziale Księgowo-Organizacyjnym przez okres 14 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W tym czasie kandydaci będą mogli odbierać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Po upływie 14 dni dokumenty nieodebrane zostaną zniszczone komisyjnie.

PLIKI DO POBRANIA:

kwestionariusz

oświadczenie

 

Dyrektor

mgr inż. Anatol Łapiński

KONTAKT

border video

   ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka

   tel. 85 682 21 80,  fax 85 674 37 46

   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.  e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

                  KONTAKT DO REFERATÓW

  ADMINISTRATOR Emilia Rynkowska

        PUBLIKACJE na www.hajnowka.pl

        Klauzula RODO

 

 NA SKRÓTY

border video

  Godziny otwarcia:  poniedziałek - piątek 7.30-15.30

  Godziny przyjęć Burmistrza: poniedziałek 13.00-17.00

  Kasa UM czynna:  8:00-15.00, przerwa 10.30-11.30

  Rachunek bankowy do bezgotówkowej zapłaty opłaty skarbowej: 46 1020 1332 0000 1602 0276 4058

   Nr IBAN: PL 46 1020 1332 0000 1602 0276 4058

   NIP 543-00-10-446                  SWIFT: BPKOPLPW

   NIP Gminy Miejskiej Hajnówka NIP 603-00-06-341

border video

   herb UMHerb Miasta Hajnówka do pobrania

 

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki.